15. toukokuuta 2014

172. Tippuminen






Eilen olin hyppäämässä Elmalla, mutta ratsastus keskeytyi aika nopeaan. Olin jo verkannut kaikki askellajit läpi ja rupesin juuri hyppäämään. Aloitin pikkuisella laineella, lähestyminen oli ok kauempaa, mutta sitten poni lähti vähän kovempaa ja hyppäsi liian kaukaa. No, mä lensin kaulalle ja ponin laskeutuessa esteeltä, se kompuroi ja lensin sieltä alas. Onneks ei käynyt mitään, säikähdin vaan aika paljon, kun en ennen ole Elmalta pudonnut.


Tässä oon juuri putoamaisillani..


Kun olin hetken maannut maassa ja koonnut itseäni, nousin selkään ja jatkoin ratsastusta. Hyppäsin loppuun pari kertaa samaisen laineen ja toisen ristikon. Ne menikin hyvin ja otin loppuravit. Ei jäänyt yhtään paha maku suuhun, vaikka tulikin tiputtua, viimeiset hypyt kuitenkin sujuivat hyvin. 








Tänään kävin muuten kampaajalla ja tässä kuvaa uusista hiuksista.


Edestä...


...ja takaa. Huomatkaa banaanipaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti