11. syyskuuta 2013

101. Kaikenlaista kerrottavaa

Heippa kaikki lukijat! Nyt kerkeän taas vähän kirjottamaan koulun ohella, se vie niin paljon aikaa arjesta. Oltiin viime viikonloppu Pietarissa äitin kanssa ja siellä oli kivaa, lukuun ottamatta että itse olen edelleen hieman kipeä...Onneksi ensi viikolle on lääkäri, niin selviäis mitä mulla oikein on nyt. Mutta nyt muutama kuva matkaltamme! (:


En muista mikä tän nimi oli, mutta sijaitsi lähellä Iisakin kirkkoa.


Iisakin kirkko.


Smolnan kirkko.


Suihkulähde Pietarhovista.


Yksi puiston osa (Pietarhovi).


Sitten hevosasioihin. Olen ratsastanut tällä viikolla vain maanantaina, ja tänäänkin piti tallille suunnistaa, mutta olen nyt niin kipeä etten pysty :( Onneksi Elman vuokraaja ratsastaa sen tänään. 

Maanantain tunnilla hypättiin, ja vielä inhottavassa säässä, nimittäin vettä satoi kunnolla..Oltiin siis vielä alakentällä, joten kastuttiin kaikki tuntilaiset ihan kivasti. Olin muutenkin koko tunnin ihan tosi väsynyt, enkä jaksanut edes oikein hypätä. Kun tultiin rataa, ja esteet vähän nousi, tuli jotenkin sellainen olo, etten pysty. Yleensä olisin ollut innoissani kun pääsee hyppäämään isompia, mutta ei maanantaina. 

Toivotaan että tää outo olo ja kivut nyt tästä lähtis! Loppuun pieni koostevideo viime maanantailta 2.9. kun meillä oli puomitunti.






2 kommenttia:

  1. Pikkusen ihania noi rakennukset tuolla Pietarissa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne on kyllä ihan tosi hienoja ja vanhoja! (:

      Poista