14. tammikuuta 2014

133. Kotona taas!

Moikka pitkästä aikaa! Tässä on ollut nyt paljon taukoa bloggaamisesta, mutta tästä eteenpäin luultavasti kirjoittelen enemmän kuulumisia :)

Olin siis koko viikonlopun sairaalassa, sain paljon nesteitä, kun olin niin pahasti kuivunut ja nyt olo onkin todella paljon parempi! Muutenkin koko viime viikon olin kotona koulusta ja tallilta, lepäsin vaan.

Sunnuntaina mulla on Jonna Aaltosen valmennus, johon nyt pyrin menemään. Kaipaan niin kovasti tallille ja ratsastamaan!! :) ehkä huomennakin meen tallille, jos vielä jaksaa. (Kyllä mä jaksan, mutta äiti se tossa toppuuttelee :D)

Muuten en ookkaan varmaan täällä kertonutkaan, että meen ens kesänä leirille Konijänkälle Ylläkselle. Eilen sieltä tulikin jo leirikirje, jee! Sieltä saa siis oman hoitohepan lisäksi jonkun hoitoeläimen :) Joku possu olis kiva! :D mutta ei mulla nyt muuta, loppuun muutama kuva sairaalasta!


Tällänen hieno vaaleanpunainen pyjama mulla oli päällä!


Oottelemassa kotiin pääsyä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti