19. tammikuuta 2014

136. Shopping - ostoksia

Huom! Postaus on lifestyle-aiheinen, joten jos ei kiinnosta hyppää tämä yli!


Käytiin tossa lauantaina vähän shoppailemassa Itiksessä, niin sieltä tarttui mukaan paljon tarpeellista tavaraa. Esittelen ne siis nyt tässä, hintoja en jaksa nyt merkitä, mutta sehän ei ole se pääasia.



Mulle on siis etsitty kenkiä tässä melkein koko syksy, eikä sopivia ole löytynyt (heh, olen vähän liian nirso!) mutta nyt onneksi löytyi ja vielä alesta! Nämä siis Spirit Storesta. Pahoittelen kuvan vinoutta! 



Olen myös etsinyt tällaista tekoturkisliiviä ja kun näin tän, oli se pakko saada! Spirit Store.



Tämmöisen lyhyen paidan vaan bongasin H&M:ltä ja ihastuin, eli vähän sellainen extempore-ostos :D



Mustavalkoinen neuletakki H&M:ltä, tääkin oli alessa ja tosi kivan oloinen!



Nää collegehousut löysin Gina Tricotista, tuntui lämpimiltä ja pehmoisilta käteen! En tullut näitäkään ostamaan, mutta väritys miellytti silmää ja collegehousuja tarvitaan aina!

Lisäksi ostin mustat villasukkahousut, muutamat alusvaatteet ja perus mustan topin. Niistä en laittanut ollenkaan kuvia, koska kaikki varmasti tietävät miltä nämä näyttävät ja alusvaatteeni eivät kuulu muille kuin minulle (; Ainiin, ostin vielä sellaisen vihreän toppatakin tallille New Yorkerista, oli mulla sunnuntaina valkassa päällä ja aivan ihanan lämmin ja kivan näköinen! Nyt se on tosiaan ratsastuskaapissa, josta en sitä jaksa lähteä noutamaan kuvauksiin..

1 kommentti:

  1. Otatko haasteen vastaan? http://peterfjord.blogspot.fi/2014/01/haaste.html

    VastaaPoista