17. lokakuuta 2014

190. Viikkokertomus

Aika on mennyt taas ihan liian nopeasti, viimeinen postaus tuli n. 10 päivää sitten..Mulla on ollut tavoitteena kyllä kirjoittaa useamminkin, mutta ei vaan ole ollut aikaa mennä tietokoneen ääreen kirjoittelemaan. Nyt onneksi koeviikko on ohitse ja syysloma alkaa ihan kohta, niin pääsee koneelle vähän useammin kuin yleensä :)

Siirrytäämpäs sitten meidän puuhailuihin. Viime viikon maanantainahan mun piti mennä tunnille, mutta tulikin kamala päänsärky, jonka takia en päässyt ratsastamaan. Keskiviikkona kuitenkin pääsin ponin selkään ja otettiinkin pari pikkuhyppyä miniristikolle. Elmalla oli ihan älyttömän paljon virtaa ja sitä saikin toden teolla pidätellä ja pysäytellä..Laukassa se kumminkin meni nätisti ja rauhallisesti, ihme kyllä! Hypyt sujui hyvin, vaikka mua jännitti taas tosi paljon.





Seuraavan kerran olin tallilla sunnuntaina, kun meillä oli kouluvalmennus. Valmennuksessa tehtiin väistöjä keskihalkaisijalta uralle ravissa ja käynnissä. Lisäksi mentiin toinen sivu avoa ravissa. Loppuun mentiin laukassa vielä avoa pitkillä sivuilla.

Elma oli koko valmennuksen ajan tosi toispuoleinen ja siksi väistöt olikin aika vaikeita. Saatiin kuitenkin ihan kohtuu hyvin menemään ne lopuksi. Avot meni hyvin ravissa ja laukassa poni vähän kuumeni ja meni täysiä, mutta saatiin me hyviäkin pätkiä aikaiseksi.

Ihan lopuksi mentiin loppuravit kolmikaarisella ja Elma meni niin hienosti! Se ei oo varmaan ikinä mennyt noin rauhallisesti loppuraveja, oon siitä ylpee! <3 Valkan jälkeen poni olikin ihan litimärkä :D












Tällä viikolla olin maanantaina tunnilla ja mentiin puomeja. Siitä ei sen enempää, ihan hyvin kuitenkin meni. Tiistaina äiti oli taas ratsastamassa ja keskiviikkona olin kattomassa estevalkkaa, missä Elma oli Ellan kanssa. Näytti menevän oikein mallikkaasti esteet :) Seuraavan kerran tosiaan pääsen tallille vasta keskiviikkona (22.10.) eli sieltä varmaan tulee postausta sitten. Nyt kumminkin pidän vapaata tallilta ja blogista muutaman päivän, syysloma nimittäin alkoi! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti