24. maaliskuuta 2013

35. Kipeenä oloa

Eli tällä viikolla en oo päässy usein tallille kipeyden takia..

Keskiviikkona käytiin tallilla ja ratsastin Elmalla aika kevyesti, paljon ympyröitä ja vähän laukkaa. Elmalla tosin oli todella paljon virtaa..:D Siinä välissä Jonna kokeili Elmaa ja minä kävelytin Tipsua, kun se on niin siro, etten sillä voi ratsastaa..

Torstaina olin tunnilla kuudesta seitsemään. Tehtiin tunnilla perusjuttuja, paljon ymypyröitä, pysähdyksiä ja laukan nostoja & siirtymisiä ympyrällä. Elma oli todella mukava tunnilla, ei mennyt niin kovaa kuin keskiviikkona.

 Perjantaina en mennyt ollenkaan tallille, koska illalla oli Adam Lambertin konsertti. Kävin sitä ennen kampaajalla laittatuttamassa kampauksen. Se konsertti oli kyllä ihan uskomattoman upea, paras jossa ikinä olen ollut! (: Tietysti Adam on minun lempilaulajani, mutta silti, kuulosti ihan samalta kuin levyllä sen ääni, ehkä jopa upeemmaltakin! Itse en saanut oikein videoo kun puhelin suostu ottaa aina kerralla vaan 2 sekunnin videon...mutta täältä löydätte muutaman kuvan (:


konserttiin lähdössä (:


Eilen oli team-tunti ja harjoiteltiin koulukisoja varten. Ratsastettiin kulmat hyvin ja mentiin oikeastaan koko tunti harjoitusravia. Tunnin lopussa Elma meni aivan mielettömän upeasti oikeinpäin :) Siihen oli mukava lopettaa :) 

Mulla on video materiaalia keskiviikolta ja lauantailta, mutta äitin puhelin ei suostunut niitä tänään lataamaan koneelle, joten saatte ne joku päivä ;) Ja niin, en ollut tänään tallilla, koska mun kurkku on ihan super kipee, kipeytyi vain enemmän eilisen rankasta tunnista..Toivotaan että huomenna kuitenkin pääsisin tunnille (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti